خدمات اجاره خودرو، ون و اتوبوس و امداد خودرو

در اینجا قصد داریم لیست بهترین خدمات دهنده گان خودرو در شهر خرم آباد و استان لرستان را به شما معرفی کنیم. از امداد خودرو گرفته، تا بهترین کرایه دهندگان ماشین، ون و اتوبوس، با ما همراه باشید در لیست بهترینهای خودرویی خرم آباد.

خُرَّم‌آباد بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

نژاد و زبان: به طور کلی مردم خردم آباد بخشی از مردم فِیلی هستند و گویش مردم این شهر، لُری خرم آبادی‌ست. فیلی به معنای ساکنان منطقه والیان فیلی‌ست که شامل گروهی از مردم لر و کرد می شود. این گروه از مردم در غرب ایران و جنوب غربی کردستان عراق سکونت دارند. اهالی خرم آباد لر و لک هستند و این شهر بزرگترین شهر لرنشین ایران است. در کنار لری خرم آبادی بخشی از مردم این منطقه به گویش های لکی، بروجردی و لری بختیاری نیز تکلم می کنند.

جمعیت: مطابق با آخرین سرشماری کلی در سال ۱۳۹۵، جمعیت ثابت شهر خرم آباد ۵۰۶۴۷۱ تن است و این جمعیت در سه منطقه شهری و ۳۷ محله در کنار یکدیگر زندگی می کنند. از این رو، خرم آباد به عنوان بزرگترین شهر لرنشین ایران شناخته می شود.

دین و مذهب: بیشتر مردم خرم آباد مسلمان و شیعه دوازده امامی هستند. پس از اکثریت مسلمان،‌ یهودیان بزرگترین جمعیت اقلیت دینی را در خرم آباد تشکیل می دهند.

اقتصاد: متاسفانه وضعیت اقتصادی و اشتغال در خرم آباد چندان خوب نیست و نرخ بیکاری در این شهر و استان لرستان بسیار بالاست. پتروشیمی خرم آباد، نیروگاه سیکل طبیعی و شرکت صدر فولاد بخش بزرگی از اشتغال و اقتصاد این شهر را بر عهده دارند. در کنار اینها گردشگری تاریخی و طبیعی و فرش و صنایع دستی کمک حال اقتصاد این شهر است و بخشی از گردش مالی خرم آباد از این طریق تامین می شود. علاوه بر اینها کشاورزی، دامداری و باغداری، گوشه ای دیگر از اقتصاد این شهر را تشکیل می دهند. متاسفانه در سال های اخیر به دلیل مشکلات مالی، تحریم و خصوصی سازی های کارشناسی نشده، کارخانه ها و صنایع بسیاری در این شهر تعطیل شدند.

 شهرهای خواهر خوانده: شهرهای یاماگاتا (ژاپن) و افیون قره حصار (ترکیه) با شهر خرم آباد قرارداد خواهرخواندگی بسته اند.  (منبع کارناوال)

خدمات اجاره خودرو در خرم آباد و لرستان

هر شهری وسایل نقلیه عمومی متنوعی برای رفت و آمد دارد اما اجاره خودرو رفت و آمد را فوق العاده راحت تر می کند. بر همین اساس است که خودروهایی ایمن و سلامت در اختیار شما قرار می گیرد تا در سطح شهر امکان تردد آسان داشته باشید. در واقع این مورد تنها یکی از انواع مزیت هایی است که اجاره و کرایه خودرو برای شما دارد.  توجه به مزیت های اجاره خودرو در خرم آباد به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی برای داشتن بهترین انتخاب تصمیم گیری کنید. در حقیقت می توانید بهترین امکان را برای رفت و آمد خود در مکان های مختلف انتخاب کنید. یکی از مهمترین مزیت هایی که اجاره ماشین دارد صرفه جویی در هزینه های مختلف است.

خدمات امداد خودرو در خرم آباد فوری

امداد خودرو و یدک کش در خرم آباد یکی از مهمترین خدمات را به دارندگان خودرو ارائه می دهد. شرکت اجاره خودرو وی آی پی از شرکت هایی است که دغدغه در راه ماندن خودروی صدمه دیده شما را برطرف می کند. بلافاصله بعد از تماس با شرکت می توانید با اطمینان خاطر خودروی خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید. در این شرکت همه فعالیت های مرتبط با امداد خودرو با بهره مندی از ۲ ویژگی فوق العاده مهم و با ارزش انجام می شود. این ۲ ویژگی از سیاست های کاری این مجموعه به شمار می آیند تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما بگذارد. ۲ ویژگی ارزشمند موجود در این مجموعه را موارد زیر تشکیل می دهند:      نیروهای متخصص و با تجربه     تجهیزات کامل و به روز

خدمات اجاره ون در خرم آباد و لرستان

اجاره ون در خرم آباد شرایطی دارد که حتما باید رعایت شود. اگر قصد سفر با ون را دارید ابتدا باید مقصد سفر را مشخص کنید. همچنین اگر می خواهید برای تورهای گردشگری یا اردوی های دانش‌آموزی و دانشجویی از ون استفاده کنید، در این صورت نیز باید مدت زمان و مقصد سفر مشخص شود. در خرم آباد، خدمات کرایه ون شامل انواع ون‌های مختلف مانند ون‌های توریستی، ون‌های مسافرتی، ون‌های اجرایی و ون‌های VIP می‌شود. هر نوع ون دارای امکانات و خدمات متفاوتی است.

کرایه ون تشریفاتی در خرم آباد یک امکان ویژه برای سفرهای جمعی شهروندان و گردشگران این شهر زیبا محسوب می شود. شرکت اجاره خودرو وی آی پی با ارائه این خدمت برای شما رفت و آمدهای گروهی را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. خودروهای ایمن و دارای کیفیت بالای این مجموعه باعث می شود تا مسیرهای رفت و برگشت در سطح شهر را با آرامش کامل طی کنید. در واقع این تنها یکی از مزیت های اجاره ون خرم آباد در این مجموعه است.

خدمات اجاره اتوبوس و مینی بوس در لرستان

آیا به دنبال اجاره اتوبوس در خرم آباد هستید؟ در خرم آباد کرایه اتوبوس برای تورهای گردشگری و مسافرتی به صورت راحت و آسان امکان‌پذیر است. در این صفحه، شما می‌توانید اطلاعات و جزئیاتی درباره رنت اتوبوس در خرم آباد را پیدا کنید. با کرایه اتوبوس در خرم آباد، می‌توانید به تیم‌های ورزشی، گردشگران یا گروه‌های مختلف خدمات حمل و نقل ارائه دهید. اجاره اتوبوس ارزان و فوری در خرم آباد شرایط و مراحلی دارد که حتما باید رعایت شود. ابتدا باید علت اجاره اتوبوس مشخص شود. به عنوان مثال اگر اتوبوس را برای مسافرت می خواهید، حین کرایه حتما باید آن را ذکر کنید. همچنین باید مقصد و مسافت نیز مشخص شود. زیرا همه اینها بر هزینه اجاره تاثیر می گذارند. علاوه بر این شرایط و مدارک لازم برای رنت اتوبوس نیز باید توسط شرکت اجاره دهنده تعیین گردد.

کرایه اتوبوس دربستی در خرم آباد یکی از خدماتی است که رفت و آمدهای دسته جمعی شهروندان و مسافران را فوق العاده راحت می کند. شرکت اجاره خودرو وی آی پی یکی از شرکت های ارائه دهنده این خدمت با بهترین شرایط است. این مجموعه به شما کمک می کند تا رفت و آمدهای گروهی را با خیالی آسوده انجام دهید. تمام دغدغه هایی که برای تردد دسته جمعی وجود دارد با وجود اتوبوس های ایمن و سلامت این شرکت اجاره خودرو برطرف می شوند. این مورد فقط یکی از مزایای کرایه اتوبوس دربستی در لرستان است که کرایه مینی بوس و اتوبوس را بهترین گزینه برای سفرهای گروهی قرار می دهد.

این بود از لیست بهترین خدمات دهندگان خودرو در لرستان. اگر می خواهید از هر یک از سرویس های بالا استفاده کنید، روی لینک مربوطه هر سرویس کلیک کنید و سپس بعد از وارد شدن به صفحه مورد نظر با شماره تلفن مندرج در آنجا تماس بگیرید. بهترینها رو براتون آرزومندیم.

منابع:

Wikipedia.org

Karnaval.ir

Viprentcar.ir

Rentvan.ir